FANDOM

Prezes programistów Rockstar North, Leslie Benzies  w swoich wypowiedziach nie zawarł żadnego spoilera ani wskazówki dotyczącej kolejnego GTA. Wszystkie domysły to oczywiście wytwór graczy, którzy opierają się na wypowiedzi Pana Benziesa. Cytując prezesa:

"Mamy ponad 45 lat pomysłów co chcemy zrobić. Gdzie odbędzie się akcja gry to pierwsze i kluczowe pytania. Następnie przechodzimy do kreowania misji, które dla każdej lokacji są inne. Zadania przeznaczone do wykonania w LA będą odmienne do tych w Nowym Jorku czy Miami." 

Nagle gracze wywnioskowali, że kolejne GTA ma szansę toczyć się w... Londynie. Kolejnym tropem jest oczywiście podróż za poprzednikiem i odtworzenie świata, którego mieliśmy okazję posmakować. Mowa oczywiście o GTA Vice City i wirtualnym odpowiedniku Miami. Ostatnim rozwiązaniem jakie przychodzi na myśl fanom jest GTA odgrywane w wielu miejscach. Każdy protagonista ulokowany w innym mieście, każdy z odmienną historią i fabułą... Co wy na to? 

Na sam koniec cytujemy Dana Housera, który zapytany o możliwych bohaterów nie wyklucza postaci żeńskiej. My tutaj widzimy temperament Cataliny na pierwszym miejscu!

"Czy w przyszłości możemy stworzyć grę z kobietą w roli główej? Oczywiście! Nie stworzyliśmy jeszcze odpowiedniej gry dla takiej postaci, lecz od zawsze o tym myśleliśmy" 

GTA VI
700px

Więcej z Fandomu

Losowa wiki