FANDOM

" Liberty City jestbardzo różne miejsce w 21 wieku .Najbardziej znany na świecie skyline teraz przeczy miasto ogarnął strach i podejrzenia . W cieniu niepewnej gospodarki i zagrożenie terroryzmem, zorganizowaną przestępców i skorumpowanych urzędników , oblężonego siły bezpieczeństwa walczą o władzę w mieście, które jest rozpaczliwie próbuje stać się na przedmieściach . jest to miejsce, w którym jeszczewszystko jest możliwe , w zależności od tego, jak wiele z siebie jesteś gotów poświęcić w tym procesie. "
Pokrywa poślizgu wydanie -PC
Liberty City w HD Wszechświata jest trzecia wersja Liberty City w serii GTA, znacznie różni się od jego pojawienia się w 3D Wszechświata i znacznie bardziej prawdopodobne, jako "oficjalnej" wersji GTA wszechświata Nowego Jorku. Miasto ma więcej szczegółów i osobowości, z wielu miejsc, które są oparte na atrakcji, takich jak Statua Szczęścia, Star Junction, a Rotterdam Tower.

Ten wydawania Liberty City ma wersje czterech z pięciu dzielnic Nowego Jorku, a także w stanie New Jersey. Brooklyn jest Broker, Queens jest Dukes, Manhattan jest Algonquin, a Bronx jest Bohan. Państwo i miasto w stanie New Jersey jest Alderney, który technicznie jest oddzielony od Liberty City. Tylko gmina nie może być odtworzone w grze jest Staten Island.

Grand Theft Auto IV i jego dwa odcinki (Lost and Damned oraz The Ballad of Gay Tony) korzystają z tego samego pełne odwzorowanie miasta. Jednak niewielka liczba różnych miejscach są dostępne w różnych odcinkach. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wykorzystuje całe miasto z wyjątkiem Alderney, i zmienia się w top-down perspektywy gry.
Libery City
gdzie występuje: W gta 4 W gta 5 jako skopiowane kawałki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki